Första

Då skriver jag mina första rader.
Suttit ett tag med designen på sidan och känner att den nu känns helt okej.

Varför en blogg?
- Jo för de som känner mig vet att jag inom några dagar åker till Miami och kommer hem i slutet av december igen. De vill säkert (borde vilja) se och läsa lite om vad jag hittar på där borta. Bloggen blir alltså ett väldigt bra sätt att dela lite guldkorn från mina dagar på andra sidan Atlanten. Eftersom jag har planerat att göra ingenting, kommer det finnas mycket utrymme att göra massvis med saker.
Blir en hel del foton, designinspiration, vardagliga händelser och kanske ett och annat vintips?

Så om du inte redan känner mig kanske du ändå finner min blogg så inspirerande att du slaviskt kommer följa den och sinomtid lära känna mig. Vad vet jag?

Det ända jag vet just nu är att klockan snart är 01:00 och jag ska upp 05:45 för att jobba min sista arbetsdag på väldigt länge, så god natt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Egen Hemsida?:

Kommentar:

Trackback