Universal


Tillbaka efter en utflykt till Orlando och Universal Studios.
Vi gick upp 6 på morgonen för att åka de 3.5 timmarna upp från Fort Lauderdale.
Åkte i princip allt, vi slapp dessutom stå i kö med våra förköpta VIP-biljetter, så det var bara att traska in på alla attraktioner och åka direkt. Hade vi inte haft det hade vi inte hunnit med allting. Det är väldigt stort och efter många timmars promenerande kom vi fram till "The Incredible Hulk"- bergochdalbanan på bilden. Karro och Emma mådde illa och var helt slut och ville inte åka. Den har vunnit pris för världens bästa och ligger fortfarande på många topplistor, så jag kände att jag var tvungen att åka!
När jag satt där och den började åka iväg undrade jag vad jag höll på med haha!
Men j*vlar vad kul!
Gick tillbaka mot tjejerna som satt och väntade med ett stort leende på läpparna.
Se Film

Imorgon lägger jag upp massa bilder från dagen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Egen Hemsida?:

Kommentar:

Trackback