Tupplur


Smaka på ordet, tupplur. TUPPLUR.
Haha jag gillar det. Powernap låter så tråkigt amerikanskt. Hursomhelst hittade jag den här mannen ta just en tupplur mitt i ett regnigt, mycket regnigt Miami south beach för några dagar sen. Själv höll jag på att blåsa bort i ovädret, men han såg ut att ha det hur bra som helst i sin förvånansvärt fina skinnsoffa.
Idag sken solen hela dagen medans jag var på sjukhuset, mindre kul! Men prognosen säger strålande sol och 30+ de närmaste dagarna så jag får ta igen det i helgen.

Oh ja just det! Gaddafi, Khaddafi, Khadaffi, Kaddafi, Qaddafi eller Qadhdhafi sköts av pinn idag. Kärt barn har många namn. Vi får se hur allting utvecklas när alla kalashnikov som skjuter glädjeskott har tystnat.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Egen Hemsida?:

Kommentar:

Trackback