KINASKOR!

För ett antal år sen var jag i San Fransisco. En kväll såg jag ett par skor som inte är av den typen man ser varje dag direkt. Dessa gick liksom inte att få tag på när jag kollade upp dem hemifrån. Sen föll de i glömska, men såg samma skor av en slump för några månader sen och de säljs nu också i Sverige. De är lite väl dyra, så det har inte blivit att jag beställt.

Men nu när jag är i de förenta staternas land hittade jag dem, (såklart på eBay) vann en auktion och fick hem ett dem efter långa dagars väntan.
Öppnade kartongen och där ligger två vänsterskor!
Suck, hade testad dem i butik för att kolla storleken först, men de här fick jag inte ens på foten ordentligt. Tänkte inte så mycket mer på det.
Fick pengar insatta på kontot igen och skickade tillbaka dem.

Sen slog mig tanken att dessa var kopior. Sulan kändes inte på samma sätt som de jag testat i butik. Var tvungen att klämma lite på ett par igen och åkte till en skoaffär där de finns. Mycket riktigt var sulan helt annorlunda mot de jag fått hem. Jävla KINESSKOR, så det var tur att jag fick två vänster, så jag kunde skicka tillbaka dom.
Till saken hör att de kostade i princip lika mycket på eBay som i skoaffär här.
Nog för att jag har varit i Kina 2 gånger bara i år, men det där tyckte jag inte om!

Nu blir det till att köpa i butik!

Vad är det för speciella j*vla skor jag pratar om?
Det får ni trogna läsare se framöver här i min eminenta blogg. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Egen Hemsida?:

Kommentar:

Trackback