Det luktar fisk


Investerat i lite fiskeprylar idag! Gud vad kul det är att handla när man inte behöver tänka så mycket på vad det kostar! Plockade på mig en del och slutnotan skulle jag tippa på landade på lika mycket som tången hemma i Sverige skulle ha kostat ungefär. Tången köpte jag för övrigt eftersom jag inte har någon större lust att gräva med fingrarna inne i någon färgglad fisk med taggar. En aborre är en aborre, men om man får en fisk här, vad är det då?!


Den här texten hittade jag på ett av dragen jag köpt.
Hmm, jag hoppas inte fiskar är så medicinskt kunniga.

Det blir kul att se om man får upp nåt ur det turkosa vattnet häromkring. Är det någonstans jag kommer skryta om min fångst så är det här på sidan ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Egen Hemsida?:

Kommentar:

Trackback